Transportul la tine:

  • Gratuit sau contra-cost: Costul depinde de produsul ales și de adresa de livrare.
  • Calcul automat: Costul afișat în coș este valabil pentru livrarea în reședința de județ și la o distanță de maximum 15 km de depozitul curierului.
  • Distanțe mai mari: Pentru distanțe mai mari de 15 km, se vor tarifa kilometrii suplimentari. Vei fi contactat telefonic pentru a fi informat despre costul suplimentar.
  • Informații detaliate: Găsești tariful de transport specificat la fiecare produs, în pagina produsului sau în coșul de cumpărături.
  • Confirmare telefonică: Un operator te va contacta după plasarea comenzii pentru a te informa despre costul final de livrare.

Termen de livrare:

  • Termen specificat: Termenul de livrare este specificat la fiecare produs, în pagina produsului.
  • Produse la comandă: Pentru produsele la comandă sau cu stoc indisponibil, termenul de livrare poate fi mai mare. Vei fi notificat telefonic în astfel de cazuri și ai posibilitatea de a anula comanda dacă nu ești de acord.

Livrarea:

  • Curier sau rețea de distribuție: Transportul se realizează prin curier sau prin rețeaua noastră de distribuție la adresa specificată în comandă.
  • Confirmare: Te vom contacta telefonic pentru a confirma comanda înainte de livrare.
  • Livrare la parter :Transportul este asigurat până la intrarea în bloc/curte, nu include urcarea pe scări sau transportul în casă. Această operațiune este la latitudinea șoferului și poate fi o înțelegere separată între tine și șofer, care nu face parte din relația dintre SOFASTIL și client.

Returnare:

  • Termen de 14 zile: Ai la dispoziție 14 zile de la primirea comenzii pentru a returna produsele nedorite.
  • Stare perfectă: Produsele returnate trebuie să fie în stare perfectă, cu etichetele intacte și în ambalajul original.
  • Costuri: Costul de returnare este gratuit cu conditia ca produsul achizitionat a fost defect si nu sa putut schimba cu unul nou, sau nu sa putut repara cu piese de schimb astfel incat sa intruneasca standardele de calitate ale produsului.
  • Motivele puerile bazate pe afirmati "nu ne place culoarea,e prea mare, nu se potriveste, e prea moale/tare sezutul,etc,etc va face ca costul de returnare a produsului sa fie suportat de catre client

Garanție:

  • Toate produsele noastre au garanție.
  • În caz de defecte de fabricație sau cauzate de transport, vom rezolva problema:
  • Comandând piese de schimb în garanție.
  • Înlocuind produsul cu unul nou.
  • Returnând banii.
  • Trimiteți poze pe email cu defectele produsului.
  • Informații despre garanție: 0751453990 sau info@sofastil.ro

Garanția banilor înapoi:

Condiții:

  • Ambalajul original (tăiați ușor banda pentru a verifica produsul).
  • Produsul neasamblat.
  • Produsul nedeteriorat de client.
  • Defecte de fabricație: înlocuire cu produs de calitate sau rambursare.
  • Etichete intacte, ambalajul nedeteriorat (excepție: defecte de fabricație).
  • Toate componentele și ambalajele incluse.
  • Preluarea produsului din cel mai apropiat loc accesibil mașinii noastre.
  • Rambursare în 20 zile lucrătoare (excepții specificate).
  • Rambursare prin transfer bancar.
  • Rambursarea prețului produsului, nu a serviciilor.
  • Garanție pentru calitate de 24 de luni:
  • Specificații scrise în descrierea produsului.
  • Garanție de la producător (termeni și condiții în descrierea produsului și garanție).
  • Citiți instrucțiunile de asamblare înainte de asamblare.

Condiții de validitate pentru garanție:

  • Respectarea instrucțiunilor de asamblare.
  • Utilizarea produsului în scopul pentru care a fost creat și întreținerea și depozitarea potrivit instrucțiunilor.
  • Garanție pentru defecte de calitate cauzate de producător sau transport.

Anularea garanției:

  • Nerespectarea regulilor de mentenanță și depozitare a mobilei.
  • Deteriorarea produselor de către cumpărător.
  • Deteriorarea mobilei din cauza forței majore.

Defecte la utilizare:

  • Contactați sofastil.ro pe site pentru a le semnala.
  • Rezolvarea problemelor legate de calitate și cantitate în timpul garanției.
  • Reparații sau înlocuire gratuite a produselor.
  • Rezolvarea cazurilor în 20-45 zile lucrătoare de la data înregistrării reclamației.
  • Dreptul de returnare a produsului în 30 de zile de la data livrării (defecte observate după achiziție).
  • Schimbarea produsului defect cu unul nou sau rambursare contravalori produsului 
  • Defecte ascunse de material (în timpul garanției de 24 de luni):
  • Trimiteți fotografii la sofastil@sofastil.ro.
  • Producătorul va decide dacă se aplică garanția.
  • Informarea despre decizia producătorului prin metoda de comunicare preferată.
  • Excepții de la garanția producătorului:
  • Piese de mobilă afectate de timp și uzură.
  • Comanda și livrarea produselor disponibile pe comandă:
  • Produse în stoc la furnizor sau executate la comandă.
  • Timp de livrare specific fiecărui furnizor.
  • Posibilitatea de a comanda produse fără stoc.
  • Comandă fermă în condițiile:
  • Plata avansului minim de 25% pentru anumite produse executate la comandă.
  • Respectarea termenului de livrare indicat pentru fiecare produs.
  • Termenul de livrare pentru produsele cu avans se consideră din momentul încasării avansului.
  • Completarea campurilor necesare finalizării comenzii.
  • Email de confirmare a intrării comenzii în baza de date a Sofastil.
  • Contactarea telefonică de către un reprezentant de vânzări SOFASTIL pentru detalii legate de plată și livrare.