Transportul la unele produse este contra cost,și se calculează în funcție de produsul achiziționat și localitatea de livrare 

Tariful de transport se specifica la fiecare produs in parte in pagina acestuia,sau după ce produsul este introdus în cosul de cumpărături 

După confirmarea comenzii un operator va va contacta pt a va informa asupra costului de livrare daca exista,si pentru conformarea comenzi 

TERMENUL DE EXECUTIE///LIVRARE ESTE SPECIFICAT LA FIECARE PRODUS IN PARTE IN PAGINA ACESTUIA 

*Pentru anumite produse facute la comanda sau la care stocul lipseste  acest termen poate fi mai mare insa veti fi anuntat telefonic in astfel de cazuri si puteti anula comanda daca nu sunteti de acord. 

Transportul de la fabrica, se face prin curier sau reteaua noastra de distributie la adresa specificata in comanda. Va vom contacta inainte pentru confirmarea comenzii. Transportul este asigurat numai pana in fata blocului / portii, nu si urcatul acestora sau caratul in casa. Aceasta operatiune ramane la latitudinea soferului si este o eventuala intelegere intre dvs. si sofer ce nu face parte din relatia dintre SOFASTIL si client.

Returnări și rambursări

Toate produsele noastre au garanție, dacă observați vreun defect de fabricație sau cauzat de transport, noi vom rezolva problema comandând piese de schimb în garanție, înlocuind produsul cu unul nou sau returnându-vă banii înapoi. Tot ce trebuie sa faceți, dacă puteți, este să ne trimiteți poze pe email cu defectele sau daunele produsului, astfel e mai ușor să rezolvăm problema și o vom face mai rapid. Toate informațiile legate de garanție pot fi obținute la numărul de telefon 0751453990 sau pe email la sofastil@sofastil.ro

 

Garanția banilor înapoi

 Când ne returnați produsul, trebuie să împliniți următoarele condiții:

· Când returnați produsul, trebuie să fie în ambalajul original (pentru a verifica produsul, puteți tăia ușor banda ce acoperă și ține închis pachetul);

· Daca s-a asamblat sau s-a incercat asamblarea, produsul nu mai poate fi returnat.

· Produsul trebuie să nu fi fost deteriorate de către client.

· În cazurile în care motivul pentru care doriți să returnați produsul ține de eventuale defecte de fabricație, noi ne asumăm responsabilitatea de a-l înlocui cu unul de calitate înaltă sau de a vă returna toți banii.

· Produsul trebuie să fie exact ca in momentul primirii (să aibă etichete, pachetul ce îl protejează nu trebuie să fie deteriorat) (acest lucru nu se aplică dacă produsul este returnat din pricina defectelor de fabricație).

· Produsul returnat trebuie să aibă toate componentele și ambalajele, la fel ca la primire.

· Produsul returnat va fi preluat din cel mai apropiat loc unde poate ajunge mașina noastră.

· Noi ne obligăm să facem returnarea banilor în 20 de zile lucrătoarea, cu excepția situațiilor în care specificăm că durează mai mult. Banii vă vor fi trimiși prin transfer bancar către contul oferit de către client. Banii care vi se vor returna vor fi cei plătiți pentru produs, nu pentru serviciile oferite.

 

Garanție pentru calitate de 24 de luni

Fiecare produs vândut  are specificațiile scrise în descrierea acestuia. Toate produsele vândute de către sofastil.ro vin cu garanție de la producător, ale cărei termeni și condiții le puteți citi în descrierea produsului și în garanția propriu-zisă. După ce ați achiziționat unul dintre aceste produse, înainte de a le asambla, citiți-le bine. Condiții de validitate pentru garanție:

· În timpul procesului de asamblare, clientul a urmat instrucțiunile de asamblare;

· Produsul a fost folosit în scopul pentru care a fost creat și a fost întreținut și depozitat potrivit instrucțiunilor;

· Garanția se aplică în cazul în care defectele de calitate ale produsului sunt cauzate de către producător sau de către transportarea produsului până la client. Clientul pierde garanția în cazurile în care:

· Cumpărătorul nu a urmat regulile de mentenanță și depozitare ale mobilei;

· Produsele au fost deteriorate de către cumpărător;

· Mobila nu a fost deteriorată din cauza forței majore.

În ceea ce privește defectele ce apar când folosiți mobile, vă rugăm să folosiți datele de contact oferite pe site-ul sofastil.ro pentru a le semnala. În timpul garanției, toate problemele legate de calitate și cantitatea prudselor vor fi rezolvate de către sofastil.ro. Reparațiile sau înlocuirea produselor va fi plătite de către companie. sofastil.ro este obligat să rezolve cazurile legate de garanția produselor în timp de 20-45 de zile lucrătoare de la data înregistrării reclamației. În acest caz, după ce ați achiziționat unul dintre aceste produse și ați observat defecte, aveți dreptul să returnați produsul în 30 de zile de la data de livrare. Produsele sunt livrate contra-cost  sau  gratuit de către compania noastră.

În cazul acesta, produsul defect va fi schimbat cu unul nou sau vă vom returna banii în totalitate. În timpul garanției (24 de luni), după ce ați observant defectele ascunse de material, vă rugăm să faceți fotografii și să ni le trimiteți la sofastil@sofastil.ro

 Producătorul va decide dacă se aplică garanția – ceea ce înseamnă că defectul a apărut în timpul producției sau din alte motive. Veți fi informat de decizia producătorului prin metoda de comunicare preferată de dvs.

Vă rugăm să rețineți că:

· Garanția producătorului nu se aplică pieselor de mobilă afectate de timp și uzură.

Comanda si livrarea produselor disponibile pe comanda !

Produsele disponibile pe comanda se afla in stoc la furnizor,sau se executa la comanda  si necesita un timp de livrare specific fiecarui furnizor in parte.


Magazinul nostru permite comanda produselor fara stoc.
Comanda este ferma si se ia in considerare, in conditia :


-La unele produse ,care se executa pe baza de comanda este necesar  achitarea unei facturi de avans minim reprezentand 25% din valoarea produselor comandate


- respectarii unui termen de livrare indicat fiecarui produs in parte 

Termenul de livrare la produsele care necesita avans se considera din momentul incasarii avansului in contul nostru.


Dupa ce ati ales produsele disponibile pe comanda, completati campurile necesare finalizarii comenzii.


Dupa trimiterea comenzii, imediat veti primi un email de confirmare care atestă intrarea comenzii dvs. in baza de dată a Sofastil.


In cel mai scurt timp veti fi contactat telefonic de catre un reprezentant de vanzari SOFASTIL pentru stabilirea detaliilor legate de plata si livrarea comenzii..