Livrare

Când faci cumpărături online, poți alege între o varietate de opțiuni de livrare fie la un magazin din apropiere, fie direct la domiciliu sau la serviciu:

Ridicare din magazin – Gratuit

  • Aveți acces la o gamă și mai largă online de produse, decât puteți găsi în magazinele noastre. Dacă doriți să cumpărați numai produse online, trebuie doar să comandați și să plătiți pe site-ul nostru și să alegeți să vi se livreze la un magazin Sofastil ( disponibil doar pentru Arad )
  • Veți fi contactat când produsele dumneavoastră sunt livrate la magazin și sunt gata pentru a fi ridicate.

Livrare la domiciliu pe tot teritoriul Romaniei - pachete mari sau mici – vezi preturi

Când faceți cumpărături online, puteți alege oricând să primiți comanda dumneavoastră acasă, la serviciu sau oriunde este convenabil pentru dvs.

  • Pachetele mari se livreaza de catre o firma specializata in servicii de livrare a produselor cu volum si greutate mare. Livrarea se va face pana in fata imobilului, introdusul in casa,sau urcarea la etaj ramane in sarcina clientului.
  • Pachetele mici se livreaza de catre o firma de curierat rapid, livrarea se face pana in fata imobilului.

Cost Livrare

  • Livrare Contra-Cost : Costul de livrare a fiecarui produs in parte difera in functie de volum/greutate fizica/oferta.  Pentru a vedea costul de livrare , tot ce trtebuie sa faceti este sa adaugati produsul dorit in cos, si automat va aparea si costul de livrare ( trebuie doar adaugat in cos produsul pentru a arata si costul de livrare  / nu trebuie si achizitionat )
  • Livrare Gratuita : Unele produse beneficiaza de livrare gratuita pe tot teritoriul Romaniei ( acest aspect se specifica in pagina fiecarui produs in parte)

Pentru localitatea Arad costul de livrare este GRATUIT

Durata Livrare

  • Durata de livrare aferenta fiecarui produs se afiseaza in pagina produsului, fix sub pretul produsului.
  • In functie de produsul comandat, durata de livrare poate sa fluctueze de la 3/14 zile pentru produsele pe stoc la 3/5 saptamanai pentru produsele executate la comanda, sau de la 5/7 saptamani pentru unele produse partenere 

Verificare AWB

  • Verificare AWB DragonStar Curier click Aici
  • Verificare AWB PTT Expres Curier click Aici
  • Verificare AWB Sameday Curier click Aici

Produse deteriorate la livrare

  • Daca, in momentul livrarii, agentul firmei de curierat ti-a adus produsul deteriorat, trebuie sa ii soliciti acestuia sa completeze un Raport / Proces verbal de deteriorare, apoi ne comunici ce deteriorari s-au produs la produsul livrat ca sa iti putem trimite piese de schimb, sau inlocui cu altul nou dupa caz

Transportul de la fabrica/depozit, se face prin curier sau reteaua noastra de distributie la adresa specificata in comanda. Va vom contacta inainte pentru confirmarea comenzii. Transportul este asigurat numai pana in fata blocului / portii, nu si urcatul acestora sau caratul in casa. Aceasta operatiune ramane la latitudinea soferului si este o eventuala intelegere intre dvs. si sofer ce nu face parte din relatia dintre SOFASTIL si client.

RETUR

Produsele trebuie returnate in starea de produs nou si insotite de toate accesoriile aferente , documentele originale , in ambalajul lor original. In cazul in care lipsesc elemente ale produsului , feronerie , coltare de protectie sau bunurile nu au fost ambalate in acelasi mod in care au fost expediate , vanzatorul poate refuza returul produsului .

Va recomandam ca pe perioada de 14 zile in care va puteti exercita dreptul de retragere din contract , sa nu aruncati ambalajul original , documentele ce insotesc produsul , folia sau elementele de protectie ale elementelor de mobila.

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Toate sumele aferente produselor returnate se ramburseaza prin transfer bancar in contul furnizat de dumneavoastra.

Va aducem la cunostiinta ca in calitate de consumator sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora . Totodata va aducem la cunostiinta ca produsul returnat trebuie sa indeplineasca conditiile pentru a putea fi repus in vanzare ca si produs nou , fiind esentiala prezenta ambalajului original si a elementelor de siguranta si protectie a produsului precum si a documentelor ce insotesc acest produs .

Aceasta solicitare poate fi efectuata direct din contul de client, selectand optiunea "Returneaza" sau pe email. si in acest termen de 14 zile in calitate de consumator aveti obligatia ca pe langa ambalarea produsului in acelasi mod in care acesta a fost receptionat, de a expedia produsul printr-un curier cu care firma noastra are incheiat un contract de colaborare la unitatea de service a Vanzatorului situata in localitatea Arad, Strada Piata Avram Iancu, Nr 5-6, Judetul Arad. Vanzatorul o sa emita un awb de ridicare care va fi transmis catre Cumparator pentru a fi atasat pe colet/e

Sc Mara Sofastil Mob nu suporta costul transportului in cazul returului de produse , urmand ca acesta sa fie suportat de consumator .  Sunteti responsabil de asemenea si pentru diminuarea valorii produselor care au rezultat din manipulari defectuoase, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

In momentul receptionarii produselor se vor face poze coletelor trimise ca si retur si urmeaza a se semna predare -primirea cu transportatorul 

Va aducem la cunostiinta ca in cazul, in care produsul la momentul in care se va verifica returul , prezinta deteriorari ca urmare a transportului , a montajului , prezinta zgarieturi , pete , este murdar , are elemente lipsa inclusiv elemente de protectie , feronerie lipsa sau orice alte neconformitati care impiedica vanzarea acestuia ca si produs nou , da dreptul Vanzatorului de a refuza returul produsului , urmand ca in aces caz produsul sa fie pus la dispozitia consumatorului si returnat acestuia . Produsele vor fi puse la dispozitia consumatorului la unitatea de service situata in localitatea Arad, Strada Piata Avram Iancu, Nr. 5-6 , judetul Arad, de unde consumatorul are dreptul de a prelua aceste produse in termen de maxim 30 de zile . In cazul in care aceste produse nu sunt preluate in acest termen , Vanzatorul va fi exonerat de orice raspundere legata de produsele aflate in custodie ca urmare a procesului de retur .

Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate dupa specificatiile si instructiunile cumparatorului , produsele ce sunt parte a unui ansamblu si nu pot fi , prin natura acestora , separate de celelalte elemente componente si orice produse ce apar ca fiind executate la comanda.

Produsele confecționate conform instrucțiunilor clientului /produsele configurate special nu pot fi returnate.

Din motive de igienă, produsele textile destinate folosirii personale intime (inclusiv dar fără limitare la saltele, prosoape, lenjerii de pat, halate, perne) și care au fost desigilate vor fi considerate purtate /utilizate, și nu pot fi returnate și /sau înlocuite decât pentru lipsă de conformitate.

Formular de reparatitie

Daca mobila pe care ati comandat-o ajunge la dumneavoastra cu defectiuni precum:

  • repere rupte sau lovite
  • oglinda/sticla sparta sau ciobita

se pot inlocui gratuit 

Pentru o mai buna identificare va rugam sa fotografiati reperul distrus astfel

  • Unghi inclinat care sa permita identificarea partii cantuite, fata-verso
  • Masurati lungimea si latimea reperului folosind ca instrument de masura metrul, identificati-l in schita de montaj si incercuiti atat reperul cat si denumirea acestuia apoi faceti poza schitei de montaj

Atentie!  Nu beneficiati de inlocuirea gratuita a reperului distrus din cauza montarii necorespunzatoare cu schita de montaj.

Inainte de a ne contacta asigurati-va ca reperul respectiv nu a suferit stricaciuni cauzate de dvs. (melamina distrusa din cauza cuielor batute defectuos, oglinda sparta din cauza folosirii unor suruburi neconforme, placa de pe spatele produsului.)

Sesizarile trebuie semnalate in maxim 5 zile lucratoare de la primirea produsului.

Termenul de livrare al reparatiilor este de 25 zile calendaristice.

WhatsApp